De RAADHUIS Pinksterun is een evenement van:  Raadhuis logo

 

Zaterdag 30 oktober 2021!

 

 

Volg ons op Facebook voor updates!

facebook.com / raadhuispinksterun

 


 

 

 

Welke afstanden zijn er?

 

Starttijd:
13:00
Kosten:
€ 10,-

Aanmelden

Starttijd:
13:10
Kosten:
€ 14,-

Aanmelden

Veel gestelde vragen

  • Jullie hebben de Pinksterun moeten afgelasten, wat gebeurt er met mijn startnummer?

    We hebben inderdaad helaas die beslissing moeten nemen, maar maak je geen zorgen. Jouw startnummer blijft gewoon geldig en je kunt hem Zaterdag 30 Oktober 2021 inzetten bij onze nieuwe Pinksterun! ?Heb je hier verder nog vragen over neem dan contact met ons op via info@pinksterun.nl.

  • Start- en Finishlocatie

    Start en finish vinden plaats bij De Vaart, Sportpark de Vaart, Hoornseweg 28, Alkmaar.

  • Starttijden

    13.00 uur 5km ?

    13.10 uur 10km 

  • Deelnamekosten

    5 km - € 10,- ?10 km - € 14,- ?

  • Leeftijd

    Voor de 5 km hanteren we een minimumleeftijd van 12 jaar. Voor de 10 km hanteren we een minimumleeftijd van 16 jaar.

  • Inschrijven

    Inschrijven kan t/m 25 Oktober via www.raadhuispinksterun.nl. 
    Startnummers worden toegestuurd.

  • Bvetesigingsmail

    Als je je inschrijft ontvang je áltijd een bevestigingsmails. Dit kan maximaal 2 uur duren. Controleer je map met ongewenste e-mail, de mail kan nog wel eens in de spam box belanden. Heb je echt geen mail ontvangen? Mail dan naar info@pinksterun.nl.

  • Startvakken

    Wij werken niet met startvakken. Wel adviseren we de wedstrijdlopers vooraan te starten.

  • Klassering

    Jouw startnummer bevat een chip waarmee we jouw tijd registreren. De tijd gaat lopen op het moment dat je over de startmat gaat. Alleen voor de nummers 1, 2 en 3 geldt een uitzondering; zij worden bepaald op volgorde van binnenkomst en direct gehuldigd.

  • Verzorging

    Voor deelnemers aan de 5 km is er halverwege een verzorgingspost ingericht. Voor deelnemers aan de 10 km zijn er 2 verzorgingsposten ingericht. Daarnaast ontvangen alle deelnemers als zij de finish passeren wat te drinken en een muesli reep. Bij de start- en finishlocatie kun je daarnaast tegen betaling wat te drinken halen in de kantine van vv Kolping Boys, en verzorgt Kwalitaria een snackwagen waar je wat te eten kunt halen.

  • Omkleden en douches

    Bij de Vaart zijn een  aantal (gescheiden) kleedkamers aanwezig. Hier kun je je omkleden en douchen.

  • Spullen opbergen

    Wij verzorgen een bewaakte garderobe op het start- en finishterrein. Hier kan je van 17.30 tot 21.30 uur je spullen veilig achterlaten.

  • Medaille

    Haal je de finish, dan ontvang je de speciale herinneringsmedaille.

  • Rolstoelers

    Het parcours is niet aangepast voor rolstoelrijders en daarom niet overal even goed begaanbaar. Wij raden het dus niet aan om met een rolstoel mee te doen aan de run.

  • Startnummer overdragen

    Het is tot 25 Oktober mogelijk om je persoonlijke gegevens te wijzigen, dit kan met de inloggegevens die je in de bevestigingsmail terugvindt. Op deze manier kun je (zelf) ook je startnummer aan iemand anders overdragen. Als je verhinderd bent kunt je je geld niet terugkrijgen, je kunt wel zelf je startnummer aan een ander overdragen.

  • Tijdslimiet

    In principe hanteren wij geen tijdslimiet.

  • Uitslagen

    De uitslagen vind je na afloop van het evenement op www.raadhuispinksterun.nl, het kan even duren voor de tijden gepubliceerd worden.

  • Parkeren

    Op het terrein van De Vaart kun je tijdens het evenement niet parkeren. Wij adviseren je gebruik te maken van de volgende (gratis) grote parkeergelegenheden, vanaf hier is het over de Hoornseweg enkele minuten lopen naar de startlocatie. 

  • Aanmoedigen

    Aanmoedigen kan bij de start- en finishlocatie en langs het parcours. Het parcours vindt je op bovenaan op deze website bij de verschillende afstanden.

  • Verzekering

    Het verzekeren is te allen tijde een zaak van de deelnemer zelf, deelname aan het evenement is op eigen risico en de organisatie houdt zich niet aansprakelijk in geval van calamiteiten.

  • Waar vind ik jullie Algemene Voorwaarden?

    De algemene voorwaarden vind je onderaan deze pagina, of download ze hier.

  • Wat gebeurt er als de Raadhuis Pinksterun 2021 wordt afgelast?  

    Indien de Raadhuis Pinksterun in 2021 niet kan plaatsvinden, zal het startbewijs inclusief bestelde extra’s worden doorgezet naar 2022.  

  • Vindt de Raadhuis Pinksterun in aangepaste vorm plaats?

    Het is mogelijk dat de editie van 2021 in een aangepaste vorm zal plaatsvinden. We houden hiervoor nauwlettend de actuele ontwikkelingen in de gaten en zullen hierin schakelen indien nodig. 

  • Welke coronamaatregelen worden er getroffen?

    Dit is afhankelijk van de situatie in Oktober. We zullen de dan geldende maatregelen nadrukkelijk volgen en alle betrokkenen hierover over informeren. 

  • Is een mondkapje verplicht?

    Dit is afhankelijk van de geldende maatregelen in Oktober. We volgen hiervoor nauwlettend de actuele ontwikkelingen en zullen de betrokkenen hierover tijdig informeren, mocht deze maatregel van toepassing zijn.

 

Ik heb een andere vraag

Staat jouw vraag/antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@pinksterun.nl en we helpen je graag.




 

Deze moet je echt proberun!

 

 

 

Sponsorun



Interesse in sponsoring? Neem contact op met Marlou Zuurbier van Alkmaar Sport 
info@pinksterun.nl

Lees hier onze Algemene Voorwaarden